Πες μου τι ζώδιο είσαι να σου πω ποια γυμναστική σου ταιριάζει!

«Νους υγιής εν σώματι υγιεί», λέγανε οι αρχαίοι ημών πρόγονοι και είχανε απόλυτο δίκιο!

Αυτό που δεν υπολογίσανε, βέβαια, είναι η σκληρή μας καθημερινότητα, η οποία απομακρύνει τον άνθρωπο από τη φύση και από τη φυσική του άθληση.

Με την πάροδο του χρόνου, όμως, ο καθένας μας βλέπει πως το σώμα μας είναι ένα μηχάνημα που χρειάζεται συντήρηση, είναι ένας οργανισμός που χρειάζεται τροφή και η δική του τροφή για είναι δυνατό και πανίσχυρο, εκτός από τη διατροφή, είναι η γυμναστική.

Ήρθε η ώρα, λοιπόν, να μάθουμε ποιο είδος γυμναστικής ταιριάζει στον καθένα μας, σύμφωνα με το ζώδιο και τον ωροσκόπο μας, για να κάνουμε τη ζωή μας πιο λειτουργική και τον οργανισμό μας ακόμα πιο χαρούμενο!

Πες μου τώρα τι ζώδιο είσαι να σου πω ποια γυμναστική σου ταιριάζει!

Κριός

Κάποιοι μπορεί να λέγανε πως ένας Κριός δεν το χρειάζεται το γυμναστήριο, καθώς τρέχει δεξιά και αριστερά όλη την ημέρα και καίει, χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια, πολύ περισσότερες θερμίδες συγκριτικά με τα άλλα ζώδια.

Είναι τόσο ενεργητικός και δραστήριος που δεν μπορεί να κάτσει ήσυχος ούτε για μια στιγμή. Βέβαια, όλα αυτά τα κάνει σε νεαρή ηλικία, καθώς αργότερα αρχίζει να βαριέται, να κουράζεται πιο εύκολα και γίνεται λιγότερο πρόθυμος να συμμετάσχει σε βαριές δουλειές και εργασίες.

Όσο γρήγορο μεταβολισμό και να ‘χει, από ένα σημείο και έπειτα, και αυτό το ζώδιο χρειάζεται τη γυμναστική του.

Η ιδανική άσκηση για έναν Κριό δεν είναι άλλη από τα αθλήματα, καθώς λατρεύει τον άμεσο ανταγωνισμό και ταυτόχρονα του φτιάχνει η διάθεση και μειώνεται το άγχος του. Θέλει να είναι ο αρχηγός και συνήθως βαριέται τα μοναχικά αθλήματα ή τις μεμονωμένες ασκήσεις.

Θα μπορούσε να δοκιμάσει τένις, ποδόσφαιρο, motocross, ποδήλατο ή ακόμα και βάρη (αν δε θέλει να κάνει κάποιο ομαδικό σπορ).

Προσοχή, όμως, μην το παρακάνει και πιεστεί πολύ, γιατί αυτό μπορεί να επηρεάσει την κυκλοφορία του αίματος και να του προκαλέσει έντονους πονοκεφάλους.

Επιπλέον, δεν τον νοιάζει να ιδρώσει και να κοπιάσει κατά τη διάρκεια της άσκησης, με αποτέλεσμα να αποκτά εύκολα μελανιές και αιματώματα. Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για τον Κριό είναι οι εξής: το κεφάλι, τα μάτια, το πρόσωπο και οι μύες.

Ταύρος

Ένας Ταύρος δεν είναι φτιαγμένος για να γυμνάζει το κορμί του, αλλά το σαγόνι του! Του αρέσει τόσο πολύ το φαγητό και η καλοπέραση, που δε θα μπει καν στη διαδικασία να κάψει τις θερμίδες που πήρε!

Βλέπει τα όργανα γυμναστικής και τρέμει στην ιδέα πως χρειάζεται να τα χρησιμοποιήσει. Κι όμως, ο Ταύρος είναι από τα ζώδια που χρειάζονται επειγόντως άσκηση για να ξεσκουριάσουν και για να προσπαθήσουν να χαλαρώσουν.

Η ιδανική γυμναστική για αυτούς είναι ο χορός, η γιόγκα και οι pilates. Γενικότερα, η γυμναστική που συνοδεύεται από μουσική αποτελεί την ιδανική επιλογή για το συγκεκριμένο ζώδιο.

Η μουσική θα το βοηθήσει να χαλαρώσει και να επικεντρωθεί πιο φυσικά στην άσκηση, χωρίς να γκρινιάζει συνέχεια για τους λόγους που αναγκάστηκε να το κάνει.

Επιπλέον, μπορεί να δοκιμάσει jogging, τένις ή κάποια ήπια θαλάσσια σπορ, όπως το windsurfing, καθώς η φύση θα τονώσει τη διάθεσή του για άσκηση και θα τον κάνει να μην αντιδρά στην όλη πίεση του σώματος να αθληθεί.

Μπορεί στην αρχή να δυσκολευτεί, αλλά μετά θα χαρεί απίστευτα για τα αποτελέσματα που θα δει. Στην τελική, εάν ο Ταύρος αρνείται να κάνει κάποιο είδος εξωτερικής άσκησης, ας επιδοθεί στις ασκήσεις stretching, ώστε να ξεπιαστεί και να φτιάξει τον κορμό του ή να ασχοληθεί με την κηπουρική ή ακόμα και με τη βόλτα του σκύλου του.

Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για τον Ταύρο είναι οι εξής: ο λαιμός, οι φωνητικές χορδές και ο λάρυγγας.

Δίδυμος

Άλλο ένα δραστήριο ζώδιο που δεν μπορεί φανταστεί τον εαυτό του να κάθεται ήσυχο σε ένα σημείο είναι ο Δίδυμος! Από τη φύση του, το συγκεκριμένο ζώδιο έχει γερά πόδια και καλογυμνασμένο σώμα, καθώς τρέχει και κινείται όλη την ημέρα.

Οι ρυθμοί του είναι τόσο έντονοι και οι κινήσεις του πολύ απότομες, οπότε διοχετεύει σχεδόν όλη την ενέργεια που χρειάζεται στα σωστά σημεία. Εκεί που υστερεί είναι στα χέρια, στην κοιλιά και στην πλάτη. Γι’ αυτό το λόγο, η σωστή γυμναστική για τον Δίδυμο είναι η αεροβική.

Το αερόμπικ ή ακόμα και το Zumba του προσφέρει την ομαδική άσκηση που του αρέσει, ενώ ταυτόχρονα τονώνει όλο του το σώμα και του δημιουργεί την κατάλληλη φυσική κατάσταση που χρειάζεται για να είναι υγιής και ενεργός.

Επιπλέον, σε αυτό το είδος άσκησης, έχει πάντα παρέα για να μην αισθάνεται μοναξιά, ενώ ταυτόχρονα θωρακίζει τον οργανισμό του από τη γρίπη και τα κρυολογήματα. Καλό είναι βέβαια να μην το παρακάνει και να βρίσκει και λίγο χρόνο για να κάνει ασκήσεις για την αναπνοή του!

Σημειωτέον, πως κατά τη διάρκεια της οποιαδήποτε άσκησης, οι αναπνοές του πρέπει να είναι συγκρατημένες και όχι επιπόλαιες, καθώς ο Δίδυμος έχει ευαισθησία στους πνεύμονες του.

Ακόμη, για να μη βαριέται μπορεί να ενσωματώσει στο πρόγραμμα γυμναστικής του και τη μουσική, δημιουργώντας έτσι ένα κίνητρο και μία επιπλέον ένταση και ώθηση για πιο έντονη προσπάθεια.

Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για το Δίδυμο είναι οι εξής: τα χέρια, τα μπράτσα, οι πνεύμονες και το νευρικό σύστημα.

Καρκίνος

Όχι τον Καρκίνο με τίποτα δεν τον λες δραστήριο! Αγαπά το σπίτι του και δη, τον καναπέ του! Το πιο πιθανό είναι να περνά μόνο απ’ έξω από το γυμναστήριο, οδηγώντας το αμάξι του στο δρόμο για το σπίτι.

Ο Καρκίνος, λοιπόν, επιβάλλεται να κάνει μία ετήσια συνδρομή στο γυμναστήριο ή να βρει ένα σπορ να του ταιριάζει. Με κυβερνήτη του τη Σελήνη, ο μεταβολισμός του τείνει να είναι αργός και να έχει έντονη κατακράτηση υγρών.

Το σώμα του μπορεί να αλλάξει εύκολα μόλις φύγει η πρώτη του νιότη, και μπορεί να αποκτήσει τοπικό λίπος και ραγάδες (και κυτταρίτιδα για τις γυναίκες!). Ακόμη, πρέπει να διατηρεί την ηρεμία του σε κάθε στιγμή της ζωής του, καθώς έχει μεγάλη ευαισθησία στο στομάχι του.

Για να αποφύγει, λοιπόν, όλη αυτή την αλλαγή μπορεί να επιλέξει ένα θαλάσσιο σπορ, θαλάσσιο σκι ή water polo, ή απλώς να κάνει κολύμπι, τονώνοντας, έτσι, τον οργανισμό του και βοηθώντας τον να χάσει εύκολα βάρος.

Το κολύμπι σμιλεύει το σώμα και δημιουργεί απίστευτες αντοχές και άμυνες στον οργανισμό του. Σε περίπτωση που δεν αγαπά τη θάλασσα, μπορεί να σηκώσει βάρη, ειδικά στα πόδια, να κάνει κοιλιακούς ή να κάνει ασκήσεις stretching στο σπίτι του.

Μία καλή λύση για τον σπιτόγατο Καρκίνο είναι να πάρει ένα όργανο γυμναστικής στο χώρο του, ένα διάδρομο ή ένα ποδήλατο, ώστε η μόνη άσκηση που θα κάνει εκτός σπιτιού να είναι η βόλτα με το σκύλο του!

Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για τον Καρκίνο είναι οι εξής: το στομάχι, το πεπτικό σύστημα και ο θώρακας.

Λέων

Η αερόβια γυμναστική και οι pilates του ταιριάζουν γάντι, καθώς αγαπά τα σπορ και την καλή διατροφή, ενώ δεν αντέχει να κατέχει το ρόλο του ηγέτη κάποιος τρίτος. Ο Λέοντας έχει μάθει να φροντίζει το σώμα του και να νοιάζεται για τον οργανισμό του.

Στις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν το κάνει αυτό, ξέρει πολύ καλά να το καμουφλάρει, φορώντας φαρδιά ρούχα και εντυπωσιακά αξεσουάρ ώστε να τραβάει αλλού την προσοχή των γύρω του.

Τον ενδιαφέρει πολύ η εμφάνισή του και γι’ αυτό, φροντίζει να κάνει χορό ή έντονους περιπάτους στο πάρκο για να κάψει τα μεζεδάκια που λιμπίστηκε να φάει!

Όταν βρίσκεται στην ίδια αίθουσα χορού με άλλους, καταλήγει να είναι αυτός που τραβά όλους τους προβολείς πάνω του και να δείχνει τις σωστές κινήσεις τους συγχορευτές του.

Αυτή η γυμναστική είναι ιδανική για τον Λέοντα, καθώς χρειάζεται κατάλληλη άσκηση για να στηρίξει τη σπονδυλική του στήλη, την πλάτη και τη μέση του. Ακόμα, ακριβώς επειδή ο Λέοντας έχει προβλήματα με την κυκλοφορία του αίματος, πρέπει να γυμνάζεται σωστά σε καθημερινή βάση.

Εάν προτιμά να ασκηθεί σε εξωτερικό χώρο, τότε μπορεί να περπατήσει ή να κάνει jogging στον καθαρό αέρα, ενδυναμώνοντας έτσι το κυκλοφορικό του σύστημα.

Αν και η αναπνοή του μπορεί να κοπεί σχετικά γρήγορα, δεν πρέπει να ανησυχεί, διότι αυτή η τόνωση θα βοηθήσει πολύ το οργανισμό και την ψυχολογία του.

Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για το Λέοντα είναι οι εξής: η καρδιά, η πλάτη, η σπονδυλική στήλη και η αορτή.

Παρθένος

Αν ο Λέων ενδιαφέρεται για την εμφάνισή του, τότε ο Παρθένος είναι ο γκουρού της υγιεινής διατροφής και της γυμναστικής! Σε γενικές γραμμές, αυτό το ζώδιο προσπαθεί να είναι πάντα σε φόρμα, ακόμα και όταν το πιάνει η βαρεμάρα του.

Όλη αυτή η αγάπη για την καλή υγεία του σώματος προέρχεται και από την τρέλα του για καθαριότητα και απόλυτο έλεγχο του οργανισμού του.

Έχοντας ανεξάντλητη ενέργεια, μπορεί να πάρει μέρος σε οποιαδήποτε σωματική δραστηριότητα και ειδικά σε αθλήματα, όπως το ποδόσφαιρο, το βόλεϊ, το μπάσκετ, αλλά και το ποδήλατο.

Οτιδήποτε δεν έχει να κάνει με κλειστό χώρο, όπως αυτό του γυμναστηρίου, του αρέσει, γιατί δεν τον φέρνει σε δυσχερή θέση και αισθάνεται πιο καθαρός και υγιής.

Εάν τώρα το θέμα που έχει με την καθαριότητα δεν το φτάνει στα άκρα, δε γίνεται, δηλαδή, υπερβολικός, τότε μπορεί να προτιμήσει να κάνει γιόγκα, pilates, αλλά και να περπατήσει σε ένα διάδρομο μειώνοντας, έτσι, το στρες και το άγχος από το νευρικό του σύστημα.

Ένα ακόμα χαρακτηριστικό του Παρθένου που μπορεί να επηρεάσει τη σωματική του άσκηση είναι πως μπορεί να χάσει εύκολα το focus του, να βαρεθεί, δηλαδή, ή να του τραβήξει κάτι άλλο την προσοχή.

Γι’ αυτό το λόγο, μπορεί να γυμναστεί με ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα, θέτοντας μικρούς και συνεχείς στόχους για να μη χάνει το ενδιαφέρον του και για να μένει πάντα συγκεντρωμένος.

Οι περιοχές που χρειάζονται μεγαλύτερη τόνωση για τον Παρθένο είναι οι εξής: η σπλήνα, το νευρικό και το πεπτικό σύστημα.

error: Content is protected !!